طهورا

اینجا نظرات بدون تایید ثبت میشود!

اینجا نظرات بدون تایید ثبت میشود!

طهورا

ما وقتی میخواهیم به دیدار فردی مهم یا حتی به دیدار اقوام و آشنایان خود برویم یک اضطرابی در درونمان هست تا آنجا که از خود سؤال میکنیم که آیا این لباس یا این ظاهری که برای خودم درست کردم خوب هست؟ آیا خوشتیپ هستم؟ آیا فلان ‌کس که میخواهم با او دیدار کنم از این تیپ و قیافه من خوشش می آید؟ آیا این عطری که زدم مورد توجه او قرار می گیرد؟
حال یه سؤال آیا تا به حال این اندازه استرس و اضطراب داشتن را وقتی که میخواهیم در محضر خدا باشیم، تجربه کرده ایم؟ آیا تا به حال شده که با این دغدغه به نماز بایستیم تا وقتی‌که با خدا صحبت میکنیم بتوانیم نظر او را جلب کنیم؟
اگر اینطور بودید #التماس_دعا.
اگر هم نبودید از همین امروز شروع کنید.


#پیامبر_اکرم(صلّی الله علیه و آله):

یک نماز با عطر بهتر از هفتاد نماز بدون عطر است.

🔻کافى(ط-الاسلامیه) ج6، ص511، ح7

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی