طهورا

اینجا نظرات بدون تایید ثبت میشود!

اینجا نظرات بدون تایید ثبت میشود!

طهورا

پیامبر اکرم به آن عظمت با اینکه علم به غیب دارد به مردم توصیه میکند که از دیگران نزد من خبر نیاورید. چرا؟ چون دید من نسبت به او عوض می شود. ولی باز هم یک عده هستند که میخواهند که پیش کسانی خبر آن کسی که مثلا پشت او غیبت کرده است را ببرد ولی نمیداند که با این کارش هم امکان دارد رابطه آن ها با هم قطع شود هم اینکه شاید تا آخر عمر از یکدیگر کینه داشته باشند.


#پیامبر_اکرم (صلی الله علیه و آله):

کسى از شما حق ندارد از هیچ یک از یارانم چیزى به من بگوید؛ زیرا دوست دارم در حالى که چیزى از شما در دلم نیست به سویتان بیایم.

🔻 البحار ج 2 ، ص 693

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی